RSS

Penghinaan..!!..

04 Apr

Assalamualaikum…

Kali ni nak tunjuk gambar ka bawah..apa pendapat anda semua..adakah anda marah..?..adakah kalian…apa..??cuba tengok gambar dibawah..

 

Gambar ini dengan jelas penghinaan terhadap umat Islam.Penghinaan ini dilakukan oleh si yahudi laknatullah..Mereka menghina cara solat kita.Mungkin cara solat kita ni style kot atau pun Nampak best je bila orang buat..sebab tu diorang ni cemburu..cara mereka sembahyang goyang-goyang kepala..anguk-anguk Cuma tak geleng-geleng je..haha.. Mereka ni sebenarnya melakukan hal ini hanya untuk membuat umat islam marah dan menyerang mereka.Bila umat islam menyerang mereka,mereka balas balik dan kata yang umat islam yang mulakan dulu.Inilag taktik kotor si kafir.

Buka sekadar itu,imej islam turut terjejas.Islam dilabel sebagai penganas padalah merekalah penganas yang sebenarnya..Namun kenapa masyarakat kita hari ini terpengaruh dengan taktik orang kafir ini..??..si kafir ini memang licik.Namunselicik-licik mereka,mereka akan kalah satu hari nanti dan mengetahui kebenaran yakni Allah adalah Tuhan seluruh alam..

Sekarang dan kini,penghinaan terhadap islam memang berlaku.Namun kini sudah terlampau.Baru-baru ini seorang pelukis dari Denmark telah melukis gambar Rasulullah sementara dikepala Rasulullah ada sebiji bom.Ini jelas menunjukkan bahawa orang islam adalah penganas dan berani menjadi orang berani mati.Rasulullah sendiri tidak akan mengangkat pedang untuk berperang kecuali untuk mempertahankan Negara dan agama.Islam tidak diturunkan untuk berperang.Islam diturunkan sebagai nikmat dan rahmat hidup manusia.Namun,kita lihat kini,islam terhina dipandangan masyarakat.

Oleh itu,kita sebagai khalifah di bumi Allah,bertanggungjawab untuk mengembalikan nama islam sebagai islam yang sebenarnya dan dihormati seperti dahulu pada zaman Rasulullah dan pimpinan khalifah Ar-Rasyidin.Masa itu,Islam dipandang tinggi diseluruh dunia sehingga barat.Semakin hari,umat islam semakin mundur.Ini kerana penganutnya sendiri.Dalam kemunduran islam,pihak kafir cuba mengambil tempat dimata dunia.Mereka merancang banyak perkara untuk memburukkan islam..untuk menunjukkan islam adalah agama pengganas.

Oleh yang demikian,menteliti umat islam dan masyarakat sekeliling haruslah mengetahui bahawa islam bukan penganas yang dikatakan oleh si Amerika,Israel dan sekutu lain.Mereka ini menutup aib mereka dengan mengenakan umat islam.Seolah-olah bila bogel di tengah Bandar tak mengaku diri..itulah si kafir laknatullah..Walaupun kini mereka merasa aman dan boleh senyum melihat islam dibantai,satu hari nanti mereka akan jatuh ke tangan para KHILAFAH.Si kafir akan ketakutan dan tidak lagi mampu senyum.mungkin ketika itu,mereka sibuk mencari jalan untuk jatuhkan khilafah..Namun,jangan harap mereka mampu jatuhkan khilafah.Khilafah pasti dapat bantuan Allah..Para penduduk langit akan turun membantu setiap kali bala tentera khilafah berangkat ke medan jihad.Lalu para malaikat juga membuka pintu-pintu syurga untuk para syuhada yang gugur..dan para malaikat juga menyediakan persiapan berbagai siksaan kubur untuk si kafir..

Marilah kita bangkit kembali.Janganlah kita lena dibuai mimpi buatan si kafir itu.bangkit untuk mengembalikan daulah Islamiyyah..Allahuaikbar..!!

 
2 Komen

Posted by di 04/04/2010 in isu semasa, kEbaNGkiTan

 

Label:

2 responses to “Penghinaan..!!..

  1. naomi missora

    14/08/2010 at 9:22 pm

    GUsti Allah akan membalasnya nanti

     
  2. nurfaizah bt.yusuf

    11/04/2010 at 6:32 am

    ssungguhnya…neraka lha tmpt org2 yg mghina islam…….

     

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: