RSS

Kekejaman Terbaru Zionis…!

02 May

Assalamualaikum Warahmatullahi Wabarakatuh…
Gambar dibawah ini menunjukkan kekejaman Israel terhadap saudara seiman kita di Palestin.Mereka(Zionis) tidak henti-henti untuk menyakiti dan cuba membunuh umat Islam.Tiada langsung perasaan takut dan perikemanusiaan dalam hati-hati mereka itu.para Tentera Allah….yang berani menentang musuh Allah..Walaupun mereka hanya mempu membaling menggunakan batu,mereka tetap berani..

Lihatlah…Ahli terdaftar neraka Jahanam yang mengejar tentera Allah…

Sudah kita lihat gambar-gambar diatas..

Zionis adalah orang yang paling kejam..langsung tiada perasaan takut ketika membunuh…

Satu hari nanti,tentera Allah akan bangkit..ketika mana jeritan si anak kecil Palestin,maka jeritan itu akan disahut dengan bala tentera dari kaum muslimin..kejayaan umat Islam itu pasti…

Kafir-kafir ini akan menduduki kediaman rasmi mereka iaitu Neraka Jahanam…

 
4 Komen

Posted by di 02/05/2010 in isu semasa

 

Label:

4 responses to “Kekejaman Terbaru Zionis…!

  1. mortiis06

    16/05/2010 at 10:51 am

    Setiap perkara yg berlaku dalam kehidupan dunia ni, berpunca daripada amalan orang Islam sendiri. Oleh kerana iman yg rosak kepada Allah, dan amal yg jauh bertentangan dengan cara baginda nabi s.a.w., maka kehinaan demi kehinaan Allah timpakan kepada orang Islam sendiri.

    Allah hantar orang yg hina untuk hinakan orang Islam.
    Allah hantar orang yg kencing berdiri untuk hinakan orang Islam.

    walhal janji Allah untuk sentiasa bantu dan bersama orang yg beriman. Dimanakah janji Allah? Adakah Allah memungkiri janjiNya?

    BANTULAH ALLAH, NESCAYA ALLAH AKAN BANTU KAMU. DIA AKAN TEGAKKAN KAKI2 KAMU DIHADAPAN MUSUH2… (Al-Quran)

    dalam ayat ni, sebelum dapatkan bantuan Allah, Allah letak syarat, “BANTULAH ALLAH”…

    Hari ni tatkala agama jauh daripada kehidupan orang2 Islam sendiri, sunnah nabi s.a.w. yg mulia diperlekeh2kan oleh orang2 Islam sendiri, kepentingan dunia diletakkan dihadapan melebihi kepentingan agama oleh orang2 Islam sendiri, ape yg kita buat untuk bantu agama Allah?

     
  2. mortiis06

    16/05/2010 at 10:38 am

    Semua kita ummat islam hari ni kene sentiasa ada perasaan nak belajar. insyaAllah Allah sendiri akan ajar kita. Dengan niat yg betul, bagaimana hari demi hari saya bertambah hampir dengan Allah. Sentiasa letakkan keredhaan Allah sebagai matlamat. Alhamdulillah ramai dah ada kesedaran ni, tapi sayang, tak jumpa guide yg dapat bawak kepada matlamat sebenar (keredhaan Allah).

    Sekali jenazah 1 orang yahudi diusung melewati baginda nabi s.a.w.. Kemudian nabi s.a.w. menangis. Melihatkan ini, para sahabat yg mulia bertanya, “wahai rasulullah, untuk ape tangisan ini? bukankah jenazah itu milik seorang yahudi?” Lalu dijawab oleh nabi s.a.w., “tidakkah dia jugak daripada kalangan ummatku? aku menangis kerana pada hari ini, aku telah membiarkan satu jiwa dicampakkan ke dalam neraka, dan akan kekal didalamnya buat selamanya”.

     
  3. mortiis06

    16/05/2010 at 8:07 am

    eh… kenapa aku tengok pemuda2 palestin tu pakaian dorang same je dengan pakaian org2 amerika ngan negara2 barat lain, bahkan same je ngan pakaian pemuda2 yahudi. ape hebatnye dorang ni? kalau dari segi pakaian pun dah hilang ciri2 kehidupan nabi s.a.w. dan sahabat2 r.a. Macam maner bantuan Allah nak datang kat dorang?? ke memang sengaja Allah hantar tentera2 zionis tu untuk ‘pukul’ dorang..

    maner sunnah nabi s.a.w. dalam kehidupan dorang nih? kompem ke syurga menanti dorang?

    “KATAKANLAH (WAHAI MUHAMMAD), SEKIRANYA BENAR KAMU CINTA PADA ALLAH, IKUTILAH AKU.. MAKA KAMU AKAN DICINTAI OLEH ALLAH, DAN ALLAH AKAN MENGAMPUNKAN DOSA-DOSA KAMU, SESUNGGUHNYA ALLAH ITU MAHA PENGAMPUN DAN MAHA MENGASIHANI…” (Al-Quran)

     
    • mortiis06

      16/05/2010 at 8:33 am

      hehe.. banyak yang kene belajar. kefahaman tak datang percuma je. Quran bukan untuk ditafsir sebarangan.

      BARANGSIAPA MENGELUARKAN PENDAPAT MENGENAI AYAT2 AL-QURAN DARIPADA PANDANGAN AKAL DIA SENDIRI, MAKA DIA TELAH MELAKUKAN KESALAHAN, WALAUPUN PENDAPAT DIA BETUL.. (Al-Hadith)

      Saudara/i mesti pernah dengar kisah nabi melewati medan peperangan, bila lalu kepada 1 mayat ni, nabi kata, dia ahli neraka, walhal dia bersama jemaah nabi s.a.w.

      Perang pun ada hukum feqah dia. bukan boleh semberono je..

      daripada doakan keburukan untuk zionis tu, kan baik kalau didoakan hidayah untuk dorang.

      kalau Allah perkenankan, selamat dorang daripada azab neraka yg kekal.

       

Tinggalkan Jawapan

Masukkan butiran anda dibawah atau klik ikon untuk log masuk akaun:

WordPress.com Logo

Anda sedang menulis komen melalui akaun WordPress.com anda. Log Out / Tukar )

Twitter picture

Anda sedang menulis komen melalui akaun Twitter anda. Log Out / Tukar )

Facebook photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Facebook anda. Log Out / Tukar )

Google+ photo

Anda sedang menulis komen melalui akaun Google+ anda. Log Out / Tukar )

Connecting to %s

 
%d bloggers like this: