RSS

16 Tahun

13 Dec

BISMILLAHIRAHMANNIRAHIM

 

Pertama sekali saya ingin bersyukur kepada Allah kerana telah memberikan anugarah hidayah,rahmat dan kesihatan kepada saya sehingga saya mampu menulis coretan untuk dibaca oleh anda semua. Selawat dan salam juga diucapkan keatas junjungan mulia Muhammad bin Abdullah serta keatas kaum kerabat dan para sahabat baginda.

 

 
 

...Ya..Saya Sudah 16 Tahun...

Tarikh 13 Disember 1994 adalah tarikh kelahiran diri saya dan pada 13 Disember 2010 ini saya sudah berusia 16 tahun

 
 Alhamdulillah,Allah masih lagi mengizinkan diri saya untuk terus hidup
 
 Saya berharap agar segala amal ibadah saya selama ini diterima disisi-Nya
 dan saya berharap agar tahun ini saya lebih mendekatkan diri kepada-Nya..
 
 ……
 

 Usia Ini Adalah Peringan Bahawa Kini Saya Menghampiri Kematian

 

 

 

 
Tinggalkan komen

Posted by di 13/12/2010 in Istimewa

 

Label:

Tinggalkan Jawapan

 
