RSS

Rindu

13 Jan

BISMILLAHIRAHMANNIRAHIM

 

Pertama sekali saya ingin bersyukur kepada Allah kerana telah memberikan anugarah hidayah,rahmat dan kesihatan kepada saya sehingga saya mampu menulis coretan untuk dibaca oleh anda semua. Selawat dan salam juga diucapkan keatas junjungan mulia Muhammad bin Abdullah serta keatas kaum kerabat dan para sahabat baginda.

 

..Kerinduan Kepada Sahabat.. Diri terasa seperti keseorangan..Mengharapkan kehadiran insan yang dirindui…=)

Alhamdulillah..

Rasanya agak lama sudah Cahaya Agama Allah sepi dari post terkini…Ini kerana saya kekurangan idea untuk menulis dan ditambh lagi dengan beberapa hari yang sakit.Kesibukkan juga menjadi faktor mengapa Cahaya Agama Allah agak ‘lengang’ dari post terkini tambahan lagi saya yang kini berada di tingkatan 5 dan bakal menduduki SPM tidak lama lagi.
 
Kini Aku Sudah Rindu
 
Ya,saya sudah merasa rindu pada insan-insan yang jauh dari saya.
Sejak bermula sesi persekolahan,saya sudah jarang membuka YM dan Facebook menyebabkan agak lama tidak berhubung dengan insan-insan ini dan ditambah lagi dengan kesihatan saya kurang sihat..
Semua orang pasti akan merindui insan yang dia sayangi..
Terasa seperti kosong dan sunyi bila merindui sahabat.Bukan seorang tapi dua..haha…
Saya rindu mereka berdua…Abang Tarmimie n Ustaz Fakhrul Razi…:)
 
Rindu kepada Abang Tarmimie
 
Saya rindu dengan abang saya ini.Sejak kebelakangan ini,kami jarang bermesej kerana masing-masing sibuk.Rindu untuk bergelak ketawa..haha..
Pada mulanya saya agak risau kerana saya tidak dapat apa-apa mesej dari abang saya ini.
Rasa risau saya diubati dengan harapan kepada Allah,berdoa supaya insan ini diberikan perlindungan oleh Allah Taala..:)
Dan akhirnya,rasa risau itu hilang apabila mendapat panggilan darinya..haha..
Semoga Abang ceria selalu dan mendapat kejayaan dunia akhirat…=)
 
Rindu kepada Ustaz Fakhrul Razi
 
Haha..
Ustaz Fakhrul Razi adalah ustaz online saya..hahaha..:)..walaupun kami belum lagi bertemu antara satu sama lain,namun rasa rindu berputik di hati terhadap insan ini..hahaha..
Jarang untuk online YM,jadi agak jarang juga untuk berhubung dengannya,ditambh lagi ustaz saya ini sedang menduduki peperiksaan..(doa-doakan ustaz saya..=))
Rindu sangat-sangat kat ustaz saya..sebab seminggu lebih dah tidak berhubung..huhu..
Doa saya ustaz  dapat buat yang terbaik untuk peperiksaan tersebut..
 
“Rindu Bersama”
 
Mungkin ada sesetengah yang tahu lagu ini.
Lagu ‘Rindu Bersama’ akan saya dengar bila terasa rindu kepada insan ini.
Ustaz Fakhrul pernah kata kat saya  “Kalau rindu dengarlah lagu rindu bersama”..:)
Ku Sengaja Menutupi Rasa hati selama ini
Namun tak mampu ku pendamkan rahsia dalam sanubari…
Kini ku pasrah terbongkar segalanya..
Kurindukan kasihmu kekanda…..
 
Kedua insan yang saya ceritakan diatas mengetahui akan lagi ini…haha..
Maafkan saya kerana kesibukkan dan kebatasan masa yang menyebabkan saya jarang untuk online di YM dan Facebook.Malah telefon bimbit saya juga saya agak jarang digunakan..:)
Buat Abang Tarmimie dan Ustaz Fakhrul Razi,…kamek/saya rindu kat kalian berdua…..haha..
…harap Abang dan Ustaz baik-baik ye….
doakan saya disini..:)..
..Semoga kalian berdua berjaya…dan sentiasa dalam limpahan rahmat dan kasih sayang Allah…
..
..Ya Allah..
Pertemukanlah diriku kembali dengan Abang Tarmimie dan ku mohon agar Engkau berikan peluang untukku dapat berjumpa dengan Ustaz Fakhrul…serta pertemukanlah kami bertiga ketika sama-sama mengharap keredhaan-Mu..
Ameen….=)
Ok..bye2…
Wslm….
~NurudHeen~
 

Label: ,

Tinggalkan Jawapan

 
